Eef & Steef Down Under

Bags are packed, we're ready to go!

Het is alweer vijf jaar geleden dat ik m'n hele zooitje voor het eerst in een backpack propte en een solo avontuur begon..

Ondertussen is er een hoop gebeurd en veranderd. Het werd weer hoog tijd voor een nieuw avontuur en wat ben ik trots dat ik deze nu mag delen met mijn lieve vriendje.
In mijn laatste verhaal, vijf jaar geleden, zei ik stellig: ik kom terug, ik kom zeker terug.
Nooit gedacht dat dat na vijf jaar (al) zou zijn!
Steef kan niet wachten om de pracht van Australië en Nieuw-Zeeland te zien. Als jullie mij een beetje kennen, snappen jullie dat ik hoog nodig weer terug moet, omdat ik de helft van die pracht alweer bijna vergeten ben.. Als toetje gaat Steef mij (delen) van Indonesië laten zien en zullen we volop andere plekken zien en ervaren.
Het plan is niet vast omlijnd en uitgestippeld. Maar één ding is zeker:
We gaan volop nieuws ontdekken, avontuur beleven en intens genieten. Want dat kunnen wij!
Cheers,
Eef&Steef

Reacties

Reacties

Anja

Een jullie gaan vooral geniet en mooie delen van de wereld zien en wij mogen een klein beetje meegenieten dromen ik hoop toch over 5 jaar in ieder geval down under kan gaan.

Xxx

anke

ik wens jullie heel veel plezier, veel nieuwe ervaringen en gewoon een mooie tijd. Ik zal wel een beetje jaloers hier in dit kouwe kikkerland naar jullie belevenissen kijken

Zwaag

Het is nu dinsdagochtend 05.38 uur. Over een klein uurtje stappen jullie in de auto naar Schiphol om de drukte hier voor vier maanden te laten voor war het is! Geniet vanaf nu van alles wat er op jullie pad komt en kom terug met foto's en verhalen voor de rest van het jaar! Eef, Steef, enjoy down under en maak er iets spetterends van!

Michael

Geniet ervan beide, ik ben enorm jaloers. Wat een geweldige ervaring gaat dit worden! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!